کم شدن مشتریان رستوران فست فودت ؛ بعد از آن که تجهیزات فست فود را خریداری کردید و رستوران خود را برپا کردید، حالا نوبت اصل ماجرا یعنی جذب مشتری و از آن مهم تر نگهداشتن آن هاست و توجه به نکاتی که باعث از دست رفتن مشتریان رستوران فست فودتان می شود بسیار مهم میباشد.
نکاتی که باعث از دست رفتن مشتریان رستوران فست فودتان می شود
جلب و حفظ رضایت مشتریان فست فود نه خیلی مشکل است و نه خیلی پیش پاافتاده. در این مقاله قصد داریم چند مسئله را که باعث ایجاد ناراحتی و نارضایتی در مشتریان می شوند را بررسی کنیم.
اولین چیزی که می تواند به راحتی یک مشتری را دلسرد و ناراحت کند، لیوان های کثیف و دستمالی شده است خصوصا وقتی مشتری ببیند که گارسن لیوان را با دستش از لبه گرفته باشد. بدین ترتیب اولا که مشتری تقریبا 99 درصد از نوشیدنی استفاده نخواهد کرد و دوما تقریبا 100 درصد دیگر به فست فود شما مراجعه نخواهد کرد.
پس حتما لیوان را یا از دسته بگیرید یا اگر دسته نداشت رو سینی آن را جابجا کنید و از بدنه به مشتری تحویل دهید.
نکته دوم نادیده گرفتن مشتری است. این مسئله دو حالت دارد: یکی وقتی است که مشتری وارد رستوران فست فود شما می شود و دیگری زمانی است که وی منتظر سفارش خودش است.
پس برای رفع این مشکل حتما در نظر داشته باشید که مشتریان دوست دارند وقتی وارد رستوران شما می شوند حداقل با یک استقبال در حد سلام مواجه شوند. پس هر موقع مشتری وارد شد به وی خوش آمدگویی کنید. برای نکته دوم یعنی وقتی که مشتری منتظر سفارش خودش است، باید سعی کنید بسته به حجم سفارش هر مثلا 5 دقیقه یا 10 دقیقه نزد او بیایید و به او پیشنهاد پیش غذا، نوشیدنی و غیره بدهید تا سرگرم شود و البته در مجموع باید تلاش کنید تا انتظار آماده شدن غذا خیلی طولانی نباشد.
این نکات (کم شدن مشتریان رستوران فست فودت) در پست های بعدی ادامه خواهند داشت.
2 thoughts on “کم شدن مشتریان رستوران فست فودت”
قیمت فر پیتزا دو ردیفه و یک ردیفه رو لطف کنید ممنون
جهت کسب قیمت دستگا ههای تولیدی شرکت لطفا از طریق منوی دریافت لیست قیمت اقدام نمائید