مدیریت در فست فود ؛ اگر بدنبال کسب و کار مناسب میگردید و دوست دارید یک انگیزه و شوق بالا
در محل کار و همچنین انرژی خوب و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشید راه اندازی فست فود میتواند
تمام نیازهای شما را پوشش داده و
درآمد مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد و باید مدیریت در فست فود را نیز بصورت حرفه ای بلد باشید.
برای اطلاع از نحوه ی راه اندازی فست فود کلیک کنید.
وظایف مدیر
به عنوان صاحب و مدیر یک فست فود مسئولیتهای زیادی نیز برای موفقیت این کسب و کار و
همچنین حسن شهرت آن خواهید داشت. مسئولیتهای همانند: مهمان نوازی و برخورد گرم و مناسب
با مشتری-حفظ و ارئه محصولات با کیفیت محصولاتو …. موارد بسیار مهم که شما بابت مدیریت
یک فست فود باید بدانید و همچنین موارد زیر نیز بسیار مهم میباشد.
- داشتن سرمایه کافی
- جذب نیروی مجرب و عالی
- آشنائی با علوم و فنون بازاریابی و تبلیغات
- حس و مسعولیت عملیاتی و مدیریتی
- مسئولیت پذیری
- مکان در خور و شان یک فعالیت اقتصادی
- تجهیزات فست فود مناسب
- همراهی یک مشاور و راه انداز حرفه ای فست فود
در حالت کلی به عنوان مدیریت در فست فود یک فرد ، مسئولیت و مدیریت عملیاتی و مالی و
ارتباط با مشتری را بر عهده خواهید داشت. شما باید آماده سازماندهی و نظارت بر نگهداری تجهیزات
فست فود، سفارشات و نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان ، پاکیزگی و امنیت و همچنین بررسی
شود و ضرر، به حداکثر رساندن سود و دستیابی به اهداف فروش تعیین شده باشید.
موارد بسیار مهم دیگری نیز مانند:
کنترل موجودی صندوق و مدیریت حقوق و دستمزد استخدام کارکنان جدید، و آموزش و توسعه
کارکنان موجود هماهنگ کردن برنامه ریزی کارکنان و ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان برای دستیابی
به اهداف اطمینان از اینکه استانداردهای بهداشتی حفظ شده و رستوران مطابق با مقررات
بهداشت و ایمنی است اطمینان از استانداردهای بالای خدمات هرچه بهتربه مشتری پیاده سازی
و تدوین سیاست های نمایندگی مرکزی ( درصورت اخذ نمایندگی فست فود )
رسیدگی به شکایات و درخواست های مشتریان پیاده سازی برنامه های تبلیغات دفتر مرکزی، از جمله
تعین و مدیریت در بودجه تبلیغاتی مورد استفاده در فروش، یا پیاده سازی پلان تبلیغاتی خود تهیه گزارش
و سایر اسناد تجزیه و تحلیل عملکرد گزارش و ارائه جلسات منظم با مدیران منطقه یا نمایندگان
دفتر مرکزی ایجاد ارتباط با جامعه محلی و انجام فعالیت هایی اجتماعی که با برنامه های مسئولیت
اجتماعی و انسانی مطابقت دارند(برنامه های خیریه).
حقوق:
پرداخت حقوق مناسب به پرسنل و پرداخت به موقعه آن و تعیین پاداشهای خوب جهت تشویق
پرسنل به فعالیت بیشتر
ساعات کاری:
ساعات کار به طور کلی بسیار طولانی و بر اساس تغییر است، و شما باید آماده به کار درطول شبانه
روز باشید حتی در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات عمومی . البته شما میتوانید در زمان بعد از شروع
به کار اولیه و بعد از مرحله آماده سازی در فست فود خود حاضر شوید
برخورد مناسب:
باید این را بدانید که شما مدیر یک کسب وکار در منطقه خود هستید و باید بسیار منعطف و مردم
دار بوده و شخصیتی مهربان و میزبان عالی از خود و فست فود خود به اهالی آن منطقه نشان دهید.
حرف اخر: شما برای راه اندازی و مدیریت یک رستوران و فست فود نیاز به خیلی از مهارت ها و دانش
ها دارید و در واقعه برای کسب این دانش و تجربیات دانشگاه یا آکادمی وجود ند ارد و این مهارتها در
سایه تلاش و کسب تجربه بدست خواهد آمد. البته اگر شما قصد راه اندازی یک فست فود
حرفه ای را دارید گرفتن و اخد نمایندگی فست فود مناسب از یک برند خلاق و با حسن شهرت
میتواند تمام این راه ناهموار و سخت را برای شما آسان نموده و گارانتی برگشت سرمایه شما را تضمین نماید.