ROBOFOOD

ARTICLE

مقالات ربوفود

مدیریت در فست فود

مدیریت در فست فود ؛ اگر بدنبال کسب و کار مناسب میگردید و دوست دارید یک انگیزه و شوق بالا

مدیریت فست فود

مدیریت در فست فود ؛ اگر بدنبال کسب و کار مناسب میگردید و دوست دارید یک انگیزه و شوق بالا

در محل کار و همچنین انرژی خوب و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشید راه اندازی فست فود میتواند

تمام نیازهای شما را پوشش داده و

درآمد مناسبی برای شما به ارمغان بیاورد و باید مدیریت در فست فود را نیز بصورت حرفه ای بلد باشید.

 

برای اطلاع از نحوه ی راه اندازی فست فود کلیک کنید. 

 

وظایف مدیر

به عنوان صاحب و مدیر یک فست فود مسئولیتهای زیادی نیز برای موفقیت این کسب و کار و

همچنین حسن شهرت آن خواهید داشت. مسئولیتهای همانند: مهمان نوازی و برخورد گرم و مناسب

با مشتری-حفظ و ارئه محصولات با کیفیت محصولاتو ….  موارد بسیار مهم که شما بابت مدیریت

یک فست فود باید بدانید و همچنین موارد زیر نیز بسیار مهم میباشد.

  • داشتن سرمایه کافی

  • جذب نیروی مجرب و عالی

  • آشنائی با علوم و فنون بازاریابی و تبلیغات

  • حس و مسعولیت عملیاتی و مدیریتی

  • مسئولیت پذیری

  •  مکان در خور و شان یک فعالیت اقتصادی

  • تجهیزات فست فود مناسب
  • همراهی یک مشاور و راه انداز حرفه ای فست فود

 

 

 

مدیریت در فست فود

 

در حالت کلی به عنوان مدیریت در فست فود یک فرد ، مسئولیت و مدیریت عملیاتی و مالی و

ارتباط با مشتری را بر عهده خواهید داشت. شما باید آماده سازماندهی و نظارت بر نگهداری تجهیزات

فست فود، سفارشات و نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان ، پاکیزگی و امنیت و همچنین بررسی

شود و ضرر، به حداکثر رساندن سود و دستیابی به اهداف فروش تعیین شده  باشید.

 

موارد بسیار مهم دیگری نیز مانند:

کنترل موجودی صندوق و مدیریت حقوق و دستمزد استخدام کارکنان جدید، و آموزش و توسعه

کارکنان موجود هماهنگ کردن برنامه ریزی کارکنان و ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان برای دستیابی

به اهداف اطمینان از اینکه استانداردهای  بهداشتی حفظ شده  و رستوران مطابق با مقررات

بهداشت و ایمنی است اطمینان از استانداردهای بالای خدمات هرچه بهتربه مشتری پیاده سازی

و تدوین سیاست های نمایندگی مرکزی ( درصورت اخذ نمایندگی فست فود )

رسیدگی به شکایات و درخواست های مشتریان پیاده سازی برنامه های تبلیغات دفتر مرکزی، از جمله

تعین و مدیریت در بودجه تبلیغاتی مورد استفاده در فروش، یا پیاده سازی پلان تبلیغاتی خود تهیه گزارش

و سایر اسناد تجزیه و تحلیل عملکرد گزارش و ارائه جلسات منظم با مدیران منطقه یا نمایندگان

دفتر مرکزی ایجاد ارتباط با جامعه محلی و انجام فعالیت هایی اجتماعی که با برنامه های مسئولیت

اجتماعی و انسانی مطابقت دارند(برنامه های خیریه). 

 

حقوق:

پرداخت حقوق مناسب به پرسنل و پرداخت به موقعه آن و تعیین پاداشهای خوب جهت تشویق

پرسنل به فعالیت بیشتر

ساعات کاری:

ساعات کار به طور کلی بسیار طولانی و بر اساس تغییر است، و شما باید آماده به کار درطول شبانه

روز باشید حتی در تعطیلات آخر هفته و در تعطیلات عمومی . البته شما میتوانید در زمان بعد از شروع

به کار اولیه و بعد از مرحله آماده سازی در فست فود خود  حاضر شوید

برخورد مناسب:

باید این را بدانید که شما مدیر یک کسب وکار در منطقه خود هستید و باید بسیار منعطف و مردم

دار بوده و شخصیتی مهربان و میزبان عالی از خود و فست فود خود به اهالی آن منطقه نشان دهید. 

حرف اخر: شما برای راه اندازی و مدیریت یک رستوران و فست فود نیاز به خیلی از مهارت ها و دانش

ها دارید و در واقعه برای کسب این دانش و تجربیات دانشگاه یا آکادمی وجود ند ارد و این مهارتها در

سایه تلاش و کسب تجربه بدست خواهد آمد. البته اگر شما قصد  راه اندازی یک فست فود

حرفه ای را دارید گرفتن و اخد نمایندگی فست فود مناسب از یک برند خلاق و با حسن شهرت

میتواند تمام این راه ناهموار و سخت را برای شما آسان نموده و گارانتی برگشت سرمایه شما را تضمین نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shopping cart
Shop
0 items Cart
My account