FREQUENTLY
Asked
سوالات متداول
در این بخش سعی شده به تعدادی از سوالات کاربران راجع به تجهیزات فست فود و فست فودهای مدرن پاسخ داده شود.که خلاصه آن پیش روی شماست:
بله. امکان پذیر است که باید با قسمت فروش تجهیزات تماس گرفته شود. البته در خرید تجهیزات بدون نمایندگی خدماتی از قبیل آموزش آشپزی و راه اندازی فست فود به مشتری ارائه نخواهد شد.
درصورتیکه فایل اطلاعات نمایندگی در قالب pdf را دریافت ننموده اید, به این شماره 09024773316 پیامک دهید و در صورت دریافت فایل با همان شماره جهت ملاقات حضوری تماس حاصل فرمایید.
لطفا شرایط اخذ نمایندگی که در منوی سایت موجود میباشد را مطالعه نمایید و همچنین در صفحه اخر pdf شرایط نمایندگی نیز موجود میباشد.
انحصاری بودن نمایندگی در هر شهر منوط به جلسه حضوری در شرکت و توافقات فی مابین میباشد.
خدمات راه اندازی شرکت صفر تا صد بوده و تا فروش و ارائه محصولات در شعبه میباشد.
27 مورد خدمات ویژه و انحصاری در سطح عالی میباشد. که در pdf ربوفود بوده و بعد از راه اندازی و پشتیبانی بی وقفه تیم مرکزی و تیم فنی کارخانه, نیز پشتوانه شما میباشد.
کسب و کاری همانند فست فود در حوزه مواد غذایی جزء کم ریسک ترین سرمایه گذاری هاست. که با حاشیه سود 30 الی 40 درصد یکی از پردرآمدترین مشاغل دنیاست.
تفاوت عمده ربوفود با دیگر برندها در نوع خدماتی است که دفتر مرکزی به نمایندگی فست فود خود ارائه میدهد. و همچنین پشتیبانی منسجم و تعهد دفتر مرکزی و همچنین منوی متفاوت ، طمع سازی خلاقانه، محصولات جدید، آشپزخانه مدرن، دستگاههای اتومات و نیمه اتومات آن میباشد.
میزان درآمد یک فست فود به خیلی موارد بستگی دارد مواردی هم چون مکان مناسب، میزان فروش و همچنین میزان توان اقتصادی و عملکرد مدیریت آن .
طبق جدول نمایندگی : نمایندگی در جه 1 با فضای کافی و نشیمن 40 متر به بالا
نمایندگی درجه 2 به صورت بیرون بر و بدون نشیمن 20 متر .
به صورت غرفه ای در مشاعات مراکز خرید و خدماتی با غرفه سازی 5 الی 6 متر و بدون غرفه سازی 2 متر به بالا
حمایت دفتر مرکزی بسیار گسترده می باشد. زیرا دفتر مرکزی نسبت به شعبه و نمایندگی خود دغدغه مند بوده و در شرایط بحران نیز به صورت کاملا متعهدانه به پشتیبانی از نمایندگی های خود می پردازد. که تهیه و تنظیم الگوهای تبلیغاتی گسترده، راهنمایی و همیاری در تامین مواد اولیه با کیفیت ، پشتیبانی فنی کارخانه و پشتیبانی اجرائی دفتر مرکزی بعد از راه اندازی همفکری در اداره کردن شعبات ، محصولات جدید معرفی کردن و برگزاری سمینارها از این جمله حمایت ها میباشد.
خیر نیازی به تخصصی نیست به دلیل آنکه شما با همراهی و اخذ یک شعبه از ربوفود تمام دانش مدیریتی و همچنین تولید را فرا خواهید گرفت. و با جدیدترین متدها و استاندارهای روز.
تعداد نیروی کار مورد نیاز یک فست فود بستگی به متراژ، مکان و حجم منو و میزان فروش و سفارشات آن دارد, اما برای شروع کار یک فست فود حرفه ای یک کمک آشپز، یک سالن من یا گارسن و یک صندوقدار و یک پیک موتوری نیاز است.
در منوی ربوفود سعی شده است ضمن حفظ منوی کلاسیک فست فودی به آن منوی متفاوت و متنوعی را اضافه نمود. محصولات با شکل ظاهری جذاب و با طعمی متفاوت، دلیل این نوع تنوع و نوآوری عدم توجه دیگر فست فودها به اهمیت خلاقیت در این حوزه میباشد. و معمولا حرکت های این چنین و نوآورانه مورد اقبال عموم قرار خواهد گرفت. و همچنین با توجه به تولید محصولات در آشپزخانه به روز با تجهیزات فست فود مدرن با کمترین دخالت دست محصول با کیفیتی را عرضه مینماید.
قیمت گذاری محصولات با توجه به بررسی دقیق کارشناس ربوفود از توان اقتصادی منطقه و شناسایی دقیق و آنالیز منو دیگر فست فودها آن منطقه میباشد. اما ملاک اصلی قیمت تمام شده محصولات در هر شهر میباشد.
بستگی به متراژ ملک و محل نمایندگی معرفی شده دارد و تخمین سرمایه گذاری در جلسه حضوری و با اعلام متراژ دقیق مکان نمایندگی امکان پذیر خواهد بود.
بعد از تنظیم قرار داد نهایی زمان راه اندازی تا افتتاحیه شعبه بستگی به حجم کار عمرانی و دکوراسیون محل نمایندگی قابل پیش بینی خواهد بود. اما در بحث تجهیز و راه اندازی بین 30 الی 40 روز زمان خواهد بود.
حاشیه سود فست فودها به عوامل زیادی از جمله میزان فروش، نحوه خرید مواد اولیه، مکان و منطقه ای که فست فودتان در آن قرار گرفته و توان اقتصادی مردم منطقه که نسبت به آنها قیمت هر محصول تعیین میشود. اما به طور معمول و استاندارد درصد سود فست فود 30 الی 40 درصد میباشد که البته عوامل فوق در کم و زیاد شدن این درصد بسیار موثر است.
دفتر مرکزی برای ارائه خدمات بهتر و بدون تبعیض برای دیگر نمایندگی ها از ایجاد یک رغیب و شعبه مرکزی اجتناب نموده. و به همین دلیل شراکت مقدور نبوده و روبوفود دقت و سعی خود را در ارائه سرویس پشتیبانی قدرتمند برای تمامی شعبات به صورت یکسان خواهد گذاشت.
میزان درصد بسته به توافق در زمان تنظیم قرار داد میباشد. که البته درصد از فروش نبوده و معمولا بین 1 الی 2 درصد از مبلغ حق نمایندگی به صورت ماهیانه میباشد.
با توجه به تعهدآور بودن این مورد و تمرکز دفتر مرکزی به تهران و عدم هماهنگی و شناخت از نیروی کار شهرستانها، شعبه فقط در پرورش و آموزش نیروی مورد نظر و معرفی شده شما در محل نمایندگی اقدام خواهد کرد.
با توجه به اهمیت حفظ کیفیت محصولات در تمامی شعبات تنها مستر پودرها و ادویهجات از سوی دفتر مرکزی تامین میگردد. و دفتر مرکزی جهت رفاه حال نمایندگان و خرید به صرفه پیشنهاد خرید و تامین متریال از شهرخود نمایندگی را توصیه مینماید. ضمن اینکه توامان آموزش روش خرید نیز به شعبه داده میشود.
متاسفانه با توجه به سیستم فروش نقدی تعریف شده در سیستم مالی شرکت فروش به صورت اقساطی امکان پذیر نبوده, اما در برهه ای از زمان با جشنواره های فروش و در صورت حسن شهرت درخواست کننده امکان پذیرخواهد بود.
از اهمیت دریافت یک برند تا طراحی یک برند در مقالات سایت برای شما گفته ایم. اما شما با استفاده از یک برند نه تنها از محصولات و دانش آن برند استفاده مینمایید. بلکه سرمایه و کسب و کار خود را به صورت زنجیره ای قدرتمند شروع نموده و گارانتی خواهید نمود.
وظیفه دفتر مرکزی راه اندازی کامل و بی نقص شعبه میباشد. زیرا اعتبار شعبه اعتبار دفتر مرکزی میباشد و دفتر مرکزی از هر تلاشی برای موفقیت شعبه فروگذار نیست ضمن اینکه سودآوری و موفقیت شعبه بسته به عملکرد نوع مدیریت نماینده دارد.
این شرکت در زمینه تولیدات تجهیزات صنایع غذایی و در شاخه جدیدترین فان فود های جهان (غذاهای تفننی/fun food ) از ۵ سال پیش شروع به فعالیت نموده. و هم اکنون دارنده تکنولوژی تولید محصول و سازنده دستگاه های فست فود جدید مانند پیتزا قیفی ”Cone Pizza” ،پیتزا چتری ”Umbrella Pizza”،کورن داگ ”Corn Dog” ،بارثا ساندویچ “Barca Sandwich” ،چیپس فنری “Spiral Chips”، مینی ویچ “Mini Wich”, هات ویچ “Hot Wich” و بستنی رولی “ice cream roll” میباشد.
با انتخاب شرکت پیتزا قیفی ایران (صنایع غذائی پیشرو) و خریداری تجهیزات و دستگاههای فست فود مربوطه به مشتریان محترم فرمولاسیون و نحوه تولید و آموزش مربوطه ارائه میشود.
این شرکت امکان ارسال دستگاههای فست فود را به کلیه نقاط کشور داشته, و آموزش یا بصورت حضوری و یا با ارسال یک CD حاوی فیلم، فرمولاسیون و اطلاعات مورد نیاز که بهمراه دستگاهها ارسال میشود انجام میشود. حتی یک اپراتور ساده قادر خواهد بود دستگاه های فست فود را نصب و راه اندازی و فست فود خود را با کیفیت مطلوب تولید نماید.
دستگاههای فوق دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز میباشند.
با توجه به نوآوری و توانمندی شرکت پیتزا قیفی ایران (صنایع غذائی پیشرو) در طراحی و تولید دستگاههای جدید فست فود، کیفیت بالا، قیمت های مناسب و تنوع بالای دستگاهها، این شرکت امکان صادرات به کشورهای دیگر را نیز داشته و از افتخارات این شرکت صادرات به بیش از ۴۰ کشور دنیا است که در پرونده خود دارد.
جهت دیدن لیست کلیه محصولات شرکت می توانید صفحه محصولات تجهیزات فست فود را مشاهده نمایید.
پیتزا قیفی یکی از جدیدترین پیتزاهای ایتالیایی میباشد که به لحاظ شکل ظاهری و تولید، با پیتزاهای معمولی تفاوتهایی دارد. مهمترین مزیت این پیتزا “Take away” بودن آن است و نیازی به نشستن برای سرو این پیتزا نیست. دستگاههای تولیدی پیتزا قیفی بسیار جمع وجور بوده و این پیتزا قابل ارائه در یک کانتر و یا کیوسک بسیار کوچک میباشد. کلیه طعم های یک پیتزای معمولی را میتوان برای پیتزا قیفی نیز ارائه نمود.
با توجه به شکل ظاهری، پیتزا قیفی از پیتزاهای مورد علاقه کودکان میباشد.
برای تولید این پیتزا به دو دستگاه نیاز دارید.
- دستگاه تولید نان
- دستگاه فر پخت پیتزا قیفی
ابتدا خمیر مخصوص پیتزا قیفی توسط میکسر یا بصورت دستی ساخته میشود و چانه گیری میشود. سپس توسط دستگاه تولید نان به نان قیفی شکل که تا حد زیادی نیز پخت میشود تبدیل میگردد و همزمان هم شکل گرفته و هم پخته میشود. از طرف دیگر محتویات پیتزا آماده شده و مخلوط میشوند. موادی مانند قارچ، سوسیس ، گوشت ، و فلفل دلمه ای بایستی تا حدودی پخته شوند. مواد مخلوط شده به همراه پنیر پیتزا داخل نان های قیفی شکل ریخته شده و روی آن با پنیر پر شده و دیزاین میگردد.
پیتزای نیمه آماده درون فر گردان مخصوص پیتزا قیفی گذاشته میشود و پس از ۶ الی ۸ دقیقه پیتزا آماده تحویل به مشتری است.
پیتزای چتری نیز از خانواده پیتزا قیفی بوده و همانند یک پیتزای معمولی، کوچک و با قطر ۱۵ سانتیمتر بوده و زیر آن دارای دسته ای از جنس نان میباشد که براحتی میتوان این پیتزا را در دست گرفته و میل نمود. پیتزا چتری کلیه مزایای پیتزا قیفی را دارد با این تفاوت که به لحاظ پخت میتوان با کیفیت پیتزاهای معمولی ان را تولید نمود.
بلی ،خوشبختانه این شرکت دستگاهی طراحی نموده که نان هر دو پیتزا را تولید میکند و برای پخت نیز فر گردان قابلیت پخت هر دو پیتزا را دارد.شما میتوانید با انتخاب این دستگاه هر دو نوع پیتزا را تولید نمایید.
کورن داگ از دو کلمه کورن “corn” به معنی ذرت و داگ “dog” که خلاصه هات داگ است تشکیل شده است. به هات داگی که روی تمامی قسمت های آن با خمیر ذرت پوشانده شده و در روغن سرخ میشود، کورن داگ گویند.
کورن داگ عموما برروی سیخ چوبی سرو میشود و دارای قدمتی ۹۰ ساله در جهان میباشد.
کورن داگ یکی از محبوب ترین غذاهای خیابانی ایالات متحده و کانادا بوده و در بسیاری از کشورها عرضه شده و دارای محبوبیت بالایی است.
عموما کورن داگ ها بصورت دستی تولید و سرخ شده و به مشتری عرضه میشود.
این شرکت موفق به طراحی و ساخت دستگاهی بنام “ربات کورن داگ ساز” شده که به کمک آن تولید کورن داگ بصورت اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام میشود.
برای مشاهده کلیپ تصویری دستگاههای کورن داگ می توانید صفحه ویدئوی این سایت را ملاحظه نمایید.
این شرکت چندین مدل دستگاه کورن داگ تولید نموده است. این دستگاهها دارای ۲ تانک خمیر و روغن بوده و محور دستگاه دارای حرکت عمودی و افقی است که بصورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک کنترل میشود.
هات داگهای به سیخ کشیده شده در گیره های مخصوص دستگاه نصب میشوند. ابتدا هات داگها درون خمیر فرو میروند. پس از خمیرگیری و اغشته شدن به خمیر، درون روغن فرو رفته و سرخ میگردد.
برای مشاهده کلیپ تصویری دستگاههای کورن داگ می توانید صفحه ویدئوی این سایت را ملاحظه نمایید.
سیخ چوبی درون یک سیب زمینی فرو میرود و توسط دستگاه بصورت چیپس بهم متصل و فنری شکل میشود.
سپس درون سرخ کن سرخ شده و با ادویه های مختلفی سرو میشود.
برای تولید این محصول به دستگاه کاتر(اسلایسر) مخصوص و یک سرخ کن نیاز است. لوازم مصرفی این محصول سیخ چوبی و ادویه ها و اسانس های مخصوص اینکار میباشد.
این چیپس با نامهای متعددی شناخته میشود: چیپس کبابی, فرچیپس, هات چیپس, اسپیرال چیپس, بامبو چیپس, چیپس تورنادو و چیپس کبابی.
مینی ویچ، اسنک جدیدی است که با نان همبرگری تولید میشود. مواد گوناگون مانند کالباس، گوشت، فلفل دلمه ای، قارچ و پنیر پیتزا و… وسط نان برش خورده و داخل نانهای همبرگر پرشده و داخل دستگاه پرس شده و تست میشود. سرعت بالا،راحتی کار با دستگاه و کیفیت محصول از پارامترهای خوب مینی ویچ میباشد.
برای مشاهده کلیپ تصویری دستگاههای مینی ویچ می توانید صفحه ویدئوی این سایت را ملاحظه نمایید.
هات ویچ، تست ساندویچ جدیدی است که با نان باگت فرانسوی و هات داگ تولید میشود. هات داگ تنوری بهمراه سس دلخواه میانه نان برش خورده نانهای باگت فرانسوی پرشده و داخل دستگاه پرس شده و تست میشود. سرعت بالا، سهولت کار با دستگاه و کیفیت محصول از پارامترهای خوب هات ویچ میباشد.
برای مشاهده کلیپ تصویری دستگاههای هات ویچ می توانید صفحه ویدئوی این سایت را ملاحظه نمایید.
دستگاههای چند منظوره ساخت این شرکت دارای مزایای ذیل میباشند:
- چند محصول مختلف را همزمان میتواند تولید می کند
- با یک اپراتور با دستگاه چند منظوره، چند محصول را تولید میکند
- از نظر فضا صرفه جویی میشود
- از نظر هزینه خرید دستگاه مقرون به صرفه تر است
- با توجه به اینکه سلایق مردم برای خرید متنوع است، با دستگاههای چند منظوره چند سلیقه مختلف را پوشش میدهد.
- برای مشاهده کلیپ تصویری دستگاههای چند منظوره می توانید صفحه ویدئوی این سایت را ملاحظه نمایید.
بستنی رولی نوعی بستنی از کشور تایلند است که بروی یک صفحه برودتی شکل میگیرد. روش تولید آن در حضور مشتری و استفاده از مواد اولیه و میوههای تازه باعث محبوبیت این نوع بستنی گردیده است شایان ذکر میباشد تنوع طعم و رنگ این نوع بستنی بسیار متنوع میباشد.
این بستنی با نام های مختلفی شناخته شده است نام های فوق عبارتست از:
بستنی رولی, بستنی کاردکی, رول بستنی, بستنی تایلندی, بستنی فتیله ای, بستنی سنگی, بستنی لوله ای
تجهیزات فست فود ربوفود اقدام به تولید و ساخت دستگاه بستنی رولی ساز در چند مدل مختلف و قیمت مناسب با کیفیت قابل قبول نموده است که شامل
۱-دستگاه بستنی رولی تک سینی
۲-دستگاه بستنی رولی تک سینی با ظروف
۳-دستگاه بستنی رولی دو سینی با ظروف و یخچال
جهت مشاهده انواع دستگاه بستنی رولی ساز بروی لینک کلیک نمائید.
جهت کسب اطلاعات از نوع و تاریخچه پیدایش بستنی رولی به این لینک مراجعه کنید: درباره بستنی رولی
از آنجایی که سوددهی هر کالا به عوامل زیادی بستگی دارد میتوان این نرخ را که حداقل از ۱۰۰% سود آغاز شده عنوان کرد که بعضا تا ۲۰۰% هم میرسد. محل و اجاره مکان، هزینه های جاری، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، قیمت فروش محصول، وزن محصول و… از عوامل دخیل در سود دهی این کارند.
موفقیت در این کار نیز بستگی به عوامل زیادی دارد که یکی از آنها سخت افزار کار میباشد که ما تامین میکنیم ولی عوامل زیادی مانند محل یا مکان، شلوغی و تردد محل کسب، کیفیت تولیدی و کیفیت مواد اولیه، تبلیغات، مشتری مداری و بهداشت محل کسب و….از عوامل موفقیت در این شغل میباشند.
ولی از آنجایی که جامعه جوان کشور تمایل به مصرف فست فود داشته و با توجه به جذاب و جدید بودن این محصولات و مزایایی که این محصولات دارند با ارائه یک محصول با کیفیت، مشتریان ما از سود بالایی برخوردار میشوند و ریسک کمتری متحمل میشوند که بازخوردهایی که تاکنون داشته ایم بر این گفته صحه میگذارد.
هر گونه سوال و راهنمایی در مورد تجهیزات را میتوانید با ما در میان بگذارید: